«   CarDomain Blog Home   »

October 25, 2010

Camaro Reventon

By Rob Einaudi

Editor-in-Chief

It takes a lot to shock me after working at CarDomain for four years, but this 1994 Camaro on eBay blew me away. Sadly the pics aren’t too big or too great, but I’ve got tons more after the jump!

Camaro Reventon

eBay auction text:

This incredible Rev Angel 300HP V-8 Exotic Replica Supercar was meticulously designed and handcrafted (light strong metal, not heavy fiberglass!) to resemble million dollar exotic supercars, without the costs, maintenance, repairs, insurance, etc.!!! It has a V-8 (300 HP- with the included intake plenum similar to the one pictured) LT-1 Chevy Engine with only 36,000 original miles which was replaced 95 miles ago!!! Also replaced recently (within the year) was the alternator, starter, and battery. It has a current safety inspection and emissions sticker and the title is free and clear.

This car will peal and smoke the tires from a stand still. It will virtually beat any tuner car, fiero replica, older corvette’s or so called muscle cars. The rear wheel track has been widened by 4 inches with wheel spacers to accomodate the widebody styling. The interior is a sporty stock Camaro Z-28. Side windows have been tinted with removable 20% VIS. The dash is cracked (easily fixed by a $35 dash cover) and the driver side seat bolster is torn (but can easily be fixed by some seat covers). The lights and electrical work and the A/C blows, but it needs a recharge (the heater works great).

If you want Supercar looks (attention and compliments galore!!!) in a daily driver that you can have at a tiny fraction of the cost, this is the car for you! This is the time to do it, since financial situation warrants letting it go for very much less than desired! NO RESERVE!!! The winner will take this home!

Thank you for looking and God Bless You abundantly!

Camaro Reventon

Camaro Reventon

Camaro Reventon

Camaro Reventon

Camaro Reventon

Camaro Reventon

Camaro Reventon

Camaro Reventon

Camaro Reventon

Camaro Reventon

Camaro Reventon

Camaro Reventon

Camaro Reventon

Comments

lacokiemonster
Nov 9, 2010 at 2:19 pm

wtf that shit looks like a future car, maybe the aliens will come and pick their space ship

TheMelIonedOne
Nov 5, 2010 at 10:59 pm

Then why you buy it then, simon?

simon_r_gris
Nov 5, 2010 at 9:06 am

W…………….T…………….F…………….???

WreckerKat
Nov 2, 2010 at 4:05 am

Ehhhhhhhhhhhhhhh…

Hold on, gonna take a few more shots…

*Slurs* Nope, damn things’ shtill ugleh!

vcdrny
Oct 31, 2010 at 7:30 pm

This look good enough to go camping park it in the middle of the camp and set it on fire and tell horror stories about it as we roast hot dogs and mars mellows over it.

midnighter
Oct 31, 2010 at 10:47 am

So not good.

BajanBoi
Oct 31, 2010 at 6:31 am

This fool just made a mockery of Lamborghini.

Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeew!

YellowSS2006
Oct 30, 2010 at 9:50 pm

That is the most recockulous looking thing I have ever seen! But, to each their own!

bowtie_billy
Oct 30, 2010 at 6:58 pm

interesting concept, but anyone else have an issue with how the rear wheel well is so jagged when the rest of the car had so much attention payed to it?

ferg16668
Oct 30, 2010 at 3:30 pm

i usually sober up before things go that far.

stubull05
Oct 30, 2010 at 8:59 am

OH GOD IT BURNS!!!

noktoxic
Oct 30, 2010 at 8:55 am

A lot of money and hard work to convert an average camaro into a waste of a lot of hard work and money. I threw up a bit in my mouth when I first saw this

flipnazn
Oct 30, 2010 at 2:28 am

If I was proud to sleep with my sister, I’d make my car look like this too. Oh yeah, a 1992 chevy van20 can PEEL out too if you stand on the brake and gas. This guys’ mama should have swallowed his stupid a$$!

Airtruksrus
Oct 29, 2010 at 10:23 pm

http://pictures.howbits.com/smart-car-cool-body-kits/

Any one of these are better than this

Airtruksrus
Oct 29, 2010 at 10:09 pm

errrrrr uhhh, maybe not – turn it back into a camaro. Bout as funny as the smart car with the lambo body kit.

stunna2255
Oct 29, 2010 at 9:00 pm

this is so sad.. at 1st i was like ok.. maybe then as i looked closer it is a piece of shit.. who makes a sport cars in auto these days..that should be a crime.

FeenixDarq
Oct 29, 2010 at 9:00 pm

i would rather walk…nuff said

fastohio
Oct 29, 2010 at 8:42 pm

lol run it through a car wash , it come out other end lookin like it been through a big paper shredder, lol

fastohio
Oct 29, 2010 at 8:37 pm

lol , butt ugly , watched star wars wayyyy tooooo many times , must of got a good deal on a pop rivet gun an some sheet metal , lol , stay off the drugs

carbonfiberhoods
Oct 29, 2010 at 8:32 pm

OMG, The rear is absolutely hideous.

Or also a cabon fiber SS hood.

Spyider
Oct 29, 2010 at 2:40 pm

lmfao, ide rather have a ricer.

HeavyC1
Oct 29, 2010 at 1:58 pm

This car would be excellent for the people who talk to schools about not doing drugs

Cant beleive the winning bid was 3000, the price to restore it will end up around 5 grand, unless the guy does it himself, and a car with that high of mileage and an automatic, thats an expensive car

GLDPKGGTP
Oct 29, 2010 at 1:48 pm

Words can’t describe just how bad this looks!

dljags
Oct 29, 2010 at 12:27 pm

At first the front looked , well, just ok. That is, until I saw the exposed screws on the top of the front fascia.
The door mounted rocker “scoops” are probably great at taking a chunk out of your shin when you open the doors!
Yes, the rear quarters & lights should be removed and given to some other kid for his Halloween transformers costume.

Bigchwe
Oct 29, 2010 at 12:23 pm

nice try but keep try’n. there’s pot-en-chill here i think

1970-6CYL
Oct 29, 2010 at 10:47 am

I’d buy the poor thing just to return it to its original Camaro looks.
What was done to this car is a crime.

grideevo
Oct 29, 2010 at 10:38 am

The back of that thing looks like Elton johns sun glasses. Note: Elton Johns sun glasses are very, very, very, gay.

SilverBullit99
Oct 29, 2010 at 10:28 am

I’d have to pass on this one !

1rudedog
Oct 29, 2010 at 10:07 am

the owner of that car should get a ticket for littering!! LOL…what an abomination!!

ILLY-Sase
Oct 27, 2010 at 10:44 am

If it was tightened up a bit better it wouldn’t be bad. I gotta give him credit for his time, energy and effort however.

73RoadRunner440
Oct 27, 2010 at 7:10 am

That is the one of the ugliest things I have ever seen. I agree, I would give him 45 bucks for it and tear all that crap off there. And I think a 300 hp all motor inline 4 is kinda pushing it. Face it, they just don’t have the displacement to make that much without a power adder.

davect01
Oct 27, 2010 at 4:23 am

And I thought the 90′s Camaro looked awful already.

ECOPO83
Oct 27, 2010 at 2:50 am

I KNOW MEXICANS IN MY AREA THAT WOULD KILL FOR THAT CAR…I FUCKIN MEAN IT KILL…

silverbirdLT1
Oct 26, 2010 at 8:04 pm

haha.. a cambini lambaro!!! sweeeeet… gotta be fast with those tailights! guess he was trying to keep up with the vette in the drive behind his car!

hotsv1
Oct 26, 2010 at 6:12 pm

maybe the remote that owner has is “kit release switch”, you have to have some guts to drive that thing |o| .

Tamika8707
Oct 26, 2010 at 3:31 pm

that is so ugly but its theirs they have to drive

Rhymeinterupter
Oct 26, 2010 at 3:22 pm

why?!!!

rockerben143
Oct 26, 2010 at 2:44 pm

Poor thing… :(

carsick30
Oct 26, 2010 at 1:47 pm

is that the flux capacitor the hand is holding? i think what definitely sells this exotic masterpiece is how he says that all cracks, holes, and tears should be fixed by putting covers over top.

RavenAegis45
Oct 26, 2010 at 1:38 pm

I couldn’t help but laugh when I saw this

___nes___
Oct 26, 2010 at 12:48 pm

Thanks KustomKiely.

HypnoticScoinic
Oct 26, 2010 at 9:45 am

…Ummm, maybe for a little kids pedal-pusher this would be cool, but if this person bought that as a kit and put that on…yep, more work needs to be done!!!

Richter-Scale
Oct 26, 2010 at 8:02 am

Kill me!

timpalass
Oct 26, 2010 at 6:51 am

Looks better than the new ones.

chevykid1995
Oct 26, 2010 at 6:16 am

beast

KustomKiely
Oct 26, 2010 at 5:11 am

-nes- hes holding an air foil. It goes in the throttle body and splits the air going into engine. THis is suppose to help with air flow for better throttle response etc… I had that on my 94 ss impala with the LT1.

KustomKiely
Oct 26, 2010 at 5:07 am

Id give him $45 for it.

dragorphan
Oct 26, 2010 at 3:06 am

I am quite sure that there are 300hp all motor 4 bangers out there. My brothers no NOS no turbo 2.0 b series honda made 284 at the wheels and is driven daily with no problems.

retroman
Oct 25, 2010 at 6:52 pm

Absolutely horrible!!

___nes___
Oct 25, 2010 at 6:50 pm

What is he holding on that one picture? And what inline 4 makes 300 NA HP? having a hard time thinking of one.

XTZTwinTurbo
Oct 25, 2010 at 5:43 pm

Friends don’t let friends go that far with a project. FAIL. 300hp V8! wow. They have NA 4 cylinder cars making that lol!

gold94corolla
Oct 25, 2010 at 5:39 pm

Wow that is poorly built…. if that doesn’t look like chrome spray painted cardboard stuck all over the stock body, I don’t know what does!

GTwildfire
Oct 25, 2010 at 5:00 pm

I usually respect the hard work that goes into people’s creations, and I feel kinda bad about this but…
-
HAHAHAHAHAHAHAHAAAAAaaaaaaaa.a.a.a.a.a.aa………a…….a…
-
*gasp*

customdough
Oct 25, 2010 at 4:51 pm

I wonder what this guy is smoking? Im sorry but i just cant simply keep this to myself but that is the ugliest piece of shit i have ever laid eyes on!! I am a camaro fan and i find this insulting to the car! What possesed you man? The only thing it needs now is graffics on the sides saying RETARD!!

EatsRiceZ28
Oct 25, 2010 at 4:32 pm

Wow that guy just destroyed a nice Camaro and turned it into crap. I love his idea of fixing things instead of buying a new dash pad or seat put a dash cover and seat cover over it tada!! By compliments he must mean snickers and people screwing with him. Such a shame.

chrlrack82
Oct 25, 2010 at 3:28 pm

i understand the fact that a shit ton of work went into this thing but that still doesnt make it a good idea. just makes it a horrible waste of time. damn. that hurts to look at, especially from the rear.

TheDotCommunist
Oct 25, 2010 at 3:12 pm

Looks like he’s holding the aftermarket air splitter that fits into the throttle body. No way it pushes your power to 300hp though, lol.

P.s. check out the horrible job on the rear wheel wells. Looks like it was cut with scissors.

KrashingV8
Oct 25, 2010 at 2:08 pm

what is he holding in his hand? the fenders need some work. the back end needs to be improved. the front looks like a fish. Just, how do you get into this thing? dukes of hazzard style?

jond91
Oct 25, 2010 at 12:38 pm

that body kit adds 1000+ hp
automatic helps you shift faster, therefore your 0-60 is less than 1 second.

Mbeezy3405
Oct 25, 2010 at 12:31 pm

LOL what a complete ruh-tard. Ugliest thing i have ever seen. If I see this in TX i will drive my truck into it for the good of the automotive world.

2slo2drag
Oct 25, 2010 at 12:14 pm

Kill it with fire. Obviously some work went into it, but it’s worse than most kit cars. The but end is UGLY, and the engine bay and interior leave something to be desired.

P.S. It’s an automatic…

cknarf
Oct 25, 2010 at 11:18 am

gay.

Master_Yogi_Bear
Oct 25, 2010 at 11:11 am

We must hit 188km!

Post a comment

Please login to CarDomain to post a comment.